Informatii

  1. Cand apar filme noi in program?

    Programul este actualizat saptamanal, astfel ca pentru a fi la curent cu cele mai noi premiere si avanpremiere de la Inspire Cinema va invitam sa reveniti pe site-ul nostru, pe pagina de Facebook sau pe aplicatia de mobil. In fiecare zi de vineri se lanseaza filme noi in Premiera, iar in restul zilelor anterior datei de lansare in Romania, filmele ruleaza in Avanpremiera nationala, pentru ca vrem sa facem mai usoara asteptarea filmului mult dorit. Proiectiile in Avanpremiera au un tarif preferential, indiferent de categoria biletului.

  2. Cum pot face o rezervare?
    • Rezervarile se pot face doar din contul de client online prin intermediul site-ului sau prin aplicatia de mobil “Inspire Cinema”, disponibila gratuit pentru sistemele de operare Android si iOS. Nu se fac rezervari la casele de bilete din cinema.
    • Rezervarile trebuie achitate cu cel putin 30 de minute inainte de inceperea filmului, in caz contrar acestea vor fi anulate automat de catre sistemul electronic de gestionare al biletelor si locurile devin disponibile pentru vanzare.
    • O rezervare poate fi facuta pentru maxim 4 locuri/spectacol. Daca se doresc mai mult de 4 locuri, acestea vor trebui achizitionate.
    • Va rugam sa achizitionati biletele in timp util pentru a evita aglomeratia de la case.
  3. Cum pot accesa contul de client/ vedea locurile disponibile?

    Contul poate fi accesat prin conectarea pe site sau prin aplicatia de mobil. Dupa autentificare puteti vedea rezervarile si/sau biletele achizitionate sau disponibilitatea locurilor in sala pentru o anumita proiectie.

  4. Cum pot sterge o rezervare?

    O rezervare care nu mai poate fi onorata se poate anula din contul de client, prin simpla stergere a rezervarii efectuate.

  5. De ce nu pot face rezervare daca mai sunt locuri?

    In cazul in care selectati locurile dorite si nu exista butonul “Rezerva bilete”, inseamna ca pentru proiectia respectiva nu se pot face rezervari, ci doar se pot cumpara bilete. Daca spectacolul nu mai este disponibil pentru rezervari si apare doar butonul “Cumpara bilete” inseamna ca sala a fost ocupata in procent de cel putin 60% si nu se mai pot face rezervari pentru acel spectacol, ci se pot doar cumpara biletele in limita locurilor libere ramase disponibile.

    De asemenea pentru filmele care se afla in presales/precomanda, biletele sunt disponibile doar pentru achizitie, si momentan nu se pot face rezervari pentru acele proiectii. In momentul in care rezervarile sunt deblocate, acestea se vor putea face in limita gradului de ocupare a salii.

  6. Am facut rezervare si nu am primit confirmarea

    Daca ati rezervat cu succes locurile dorite, ati primit confirmarea pe ecran, insa nu ati primit e-mailul cu detaliile rezervarii, va rugam sa verificati rezervarea in contul de client, folderul Spam din e-mailul personal sau sa mai asteptati putin pana se primeste e-mailul in Inbox. Daca dupa o anumita perioada de timp tot nu ati primit e-mailul de confirmare sau ele nu figureaza in cont la Rezervarile Mele, va rugam sa ne contactati. Locurile selectate raman active 15 minute, dupa care se deselecteaza automat in cazul unei erori.

  7. Cum pot cumpara bilete?

    Biletele se pot achizitiona online prin intermediul site-ului sau prin aplicatia de mobil, dupa conectarea in contul de client, prin plata cu cardul. De asemenea, biletele se pot achizitiona si prin cinemagia.ro cu plata pe factura operatorului de telefonie mobila. Dupa completarea datelor, veti fi redirectionat automat catre pagina de plati online securizate.

    Pasii pentru achizitionarea biletelor online sunt foarte simpli:

    1. Alegeti cu atentie filmul, ziua, ora, locurile;
    2. Dati click pe butonul "Cumpara bilete";
    3. Selectati categoria si numarul biletelor dorite;
    4. Completati datele personale pentru primirea codului biletelor achizitionate;
    5. Trimiteti comanda si introduceti datele cardului pentru a face plata;
    6. Verificati adresa personala de e-mail pentru confirmarea platii si primirea codului de bare al biletelor;
    7. Scanati codul de bare la Infokiosk-ul din incinta cinematografului pentru a va elibera biletele electronice.

    Orice tranzactie online trebuie finalizata in maxim 15 minute sau va fi anulata automat. Datorita platii securizate si pentru a evita achizitionarea acelorasi locuri de catre persoane diferite, in momentul in care ati ales butonul "Cumpara bilete" si va razganditi cu privire la achizitia acestora, locurile selectate vor ramane blocate pana la expirarea timpului acordat finalizarii primei plati initiate. Biletele achitate online pot fi printate cu pana la 30 minute dupa inceperea proiectiei, dupa care acestea nu mai figureaza in sistem, chiar daca plata biletelor a fost efectuata.

    Va rugam sa verificati ca locurile selectate sa fie cele dorite de dvs. inainte de a plasa o comanda. Biletele nu vor putea fi inlocuite, rambursate sau revandute.

    Inspire Cinema nu este responsabila in cazul in care clientul a ales gresit filmul/data/ora/locurile sau nu s-a prezentat la spectacol.

    Biletele pentru elevi, studenti, pensionari si copii sub 10 ani se elibereaza in baza unui document justificativ: carnet de elev, carnet de student, cupon de pensie, certificat de nastere etc.

    Biletele se pot achizitiona si de la casele de bilete din incinta cinematografului.

  8. Se ofera gratuitate pentru persoanele cu handicap?

    Persoanele cu handicap beneficiaza de gratuitate in zilele Luni - Joi, pana in orele 17:00, la proiectiile 2D si 3D, in limita unei persoane/spectacol, pe baza certificatului de incadrare in grad de handicap, valabil la data prezentarii, si a cartii de identitate. Pentru proiectiile 3D, ochelarii se achizitioneaza separat si costa 5 lei/perechea.

  9. Am o eroare, ce fac?

    In cazul in care intampinati probleme in rezervarea/achizitionarea biletelor, trimiteti-ne un e-mail cat mai detaliat despre problema cu care va confruntati pe office@inspirecinema.ro si vom reveni in cel mai scurt timp cu o solutie. Va rugam sa folositi o alta adresa de e-mail in afara de "@hotmail.com", pentru a putea primi raspunsul nostru.